Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013

Re: FW: Πρθ: Fwd: Μεγάλα έργα εις τους αιώνας των αιώνων!

KALHMERA NISPELLARA !
POLY DYSYXOS !

Στις 20 Φεβρουαρίου 2013 - 2:19 μ.μ., ο χρήστης dimitris <jimmokatastasis@gmail.com> έγραψε:















  
Μεγάλα έργα εις τους αιώνας των αιώνων!
 
 
 
Ακρόπολις 9.6.1957
Έτσι άρχισαν όλα. Η εκστρατεία της καλής εφημερίδας ήταν το εναρκτήριο λάκτισμα. Μετά από πενήντα πέντε συναπτά έτη η μηχανοργάνωση και τα "κομπιούτερ" έλυσαν το πρόβλημα κι έτσι οι πολίτες δεν παθαίνουν πλέον "έλκος στομάχου" (γιατί έχουν ανακαλυφθεί στο μεταξύ ένα σωρό άλλες παθήσεις πιο πιασάρικες και ιατρικώς πιο προσοδοφόρες).
 
Εμπρός 25.1.1953
Κι επειδή δεν υπήρχε άλλη λύσις, όπερ και εγένετο. Το ΕΣΥ ήρθε αργότερα μεν, αλλά μέχρι κι ο Ομπάμα το ζήλεψε και μας αντιγράφει πλέον ασύστολα.
 
Αθηναϊκή 10.7.1965
Μέχρι δηλαδή το 1968 το μετρό θα ήταν έτοιμο, αν μετράμε καλά. Ας δούμε τι έγινε το 1968.
 
Ελεύθερος Κόσμος 22.12.1968
 
Απογευματινή 6.1.1970
 
Ακρόπολις 2.9.1972
 
 
Απογευματινή 8.5.1973
 
 
Ακρόπολις 29.3.1975
 
Βραδυνή 14.8.1976
 
 
.
Βραδυνή 4.12.1979
Εντάξει ντε, πέρασαν μερικά χρονάκια παραπάνω, αλλά σημασία έχει ότι έγινε το Μετρό. Έτσι δεν είναι; Κάτι σταθμούληδες έχουνε μείνει ακόμα, δηλαδή έτοιμοι είναι, αλλά δεν τους ανοίγουν γιατί το όνομα Siemens είναι κακιά λέξη...
 
Απογευματινή 26.8.1968 & 11.4.1973 αντίστοιχα.
 
Απογευματινή 24.4.1969
 
 
Ακρόπολις 15.5.1973. Ναι καλέ, η Αττική Οδός είναι. Θα αρχίσει λέει να κατασκευάζεται το 1974...
 
 
Βραδυνή 18.2.1965. Δεν θα το χαλάσουμε τώρα για το αν είναι γέφυρα ή σήραγγα. Σημασία έχει το "συντόμως"
 
Απογευματινή 3.12.1974 & Βραδυνή 26.6.1979
 
Ακρόπολις 12.7.1978. Αφού το εδήλωσεν ο πρωθυπουργός...
 
Απογευματινή 28.6.1969. Ουδέν σχόλιον.
 
Έθνος 6.5.1955 & Ακρόπολις 17.6.1976. Μέσα σε μια εικοασετία, ένα μεγαλόπνοο έργο επερατώθη.
 
Ακρόπολις 18.7.1947. Ναι, έχουν περάσει εξήντα πέντε χρόνια. Αλλά αυτοί οι κερατάδες οι Φράγκοι (ουστ!) δεν μας δίνουν συμπληρωματική βοήθεια και πρέπει να διαπραγματευόμαστε αυτές τις ρημάδες τις "δόσεις"...
Ύστερα από όλα αυτά τα μεγαλειώδη γιατί αγανακτείτε; Γιατί διαμαρτύρεστε; Γιατί νιώθετε ανασφάλεια για το μέλλον; Μήπως είστε λιγουλάκι αχάριστοι; Για σκεφτείτε το λίγο.
Ίσως παρηγορηθείτε με τη σκέψη ότι ακόμα και πριν από μισό αιώνα plus υπήρχαν αντίστοιχοι ανικανοποίητοι και "αγανακτισμένοι" σαν και σας, που ξεσηκώνονταν από τους οργίλους κήνσορες των (τότε) ΜΜΕ
 
 
Έθνος 8.7.1952
Το "αργά" βέβαια είναι κάτι σχετικό. Η συντριπτική πλειονότητα αυτών που διάβασαν το ανωτέρω δημοσίευμα στο Έθνος του 1952 είναι σήμερα στα θυμαράκια. Είτε έχοντας αντιδράσει, είτε όχι.
 
 Δυστυχώς η ιστορία επαναλαμβάνεται.......
 
 




Δεν τυπώνω αυτό το mail γιατί προστατεύω το περιβάλλον. By not printing this e-mail I help protect the environment.






Δεν τυπώνω αυτό το mail γιατί προστατεύω το περιβάλλον. By not printing this e-mail I help protect the environment.









--
Nispell


Fwd: FW: Πρθ: Fwd: Μεγάλα έργα εις τους αιώνας των αιώνων!
















  
Μεγάλα έργα εις τους αιώνας των αιώνων!
 
 
 
Ακρόπολις 9.6.1957
Έτσι άρχισαν όλα. Η εκστρατεία της καλής εφημερίδας ήταν το εναρκτήριο λάκτισμα. Μετά από πενήντα πέντε συναπτά έτη η μηχανοργάνωση και τα "κομπιούτερ" έλυσαν το πρόβλημα κι έτσι οι πολίτες δεν παθαίνουν πλέον "έλκος στομάχου" (γιατί έχουν ανακαλυφθεί στο μεταξύ ένα σωρό άλλες παθήσεις πιο πιασάρικες και ιατρικώς πιο προσοδοφόρες).
 
Εμπρός 25.1.1953
Κι επειδή δεν υπήρχε άλλη λύσις, όπερ και εγένετο. Το ΕΣΥ ήρθε αργότερα μεν, αλλά μέχρι κι ο Ομπάμα το ζήλεψε και μας αντιγράφει πλέον ασύστολα.
 
Αθηναϊκή 10.7.1965
Μέχρι δηλαδή το 1968 το μετρό θα ήταν έτοιμο, αν μετράμε καλά. Ας δούμε τι έγινε το 1968.
 
Ελεύθερος Κόσμος 22.12.1968
 
Απογευματινή 6.1.1970
 
Ακρόπολις 2.9.1972
 
 
Απογευματινή 8.5.1973
 
 
Ακρόπολις 29.3.1975
 
Βραδυνή 14.8.1976
 
 
.
Βραδυνή 4.12.1979
Εντάξει ντε, πέρασαν μερικά χρονάκια παραπάνω, αλλά σημασία έχει ότι έγινε το Μετρό. Έτσι δεν είναι; Κάτι σταθμούληδες έχουνε μείνει ακόμα, δηλαδή έτοιμοι είναι, αλλά δεν τους ανοίγουν γιατί το όνομα Siemens είναι κακιά λέξη...
 
Απογευματινή 26.8.1968 & 11.4.1973 αντίστοιχα.
 
Απογευματινή 24.4.1969
 
 
Ακρόπολις 15.5.1973. Ναι καλέ, η Αττική Οδός είναι. Θα αρχίσει λέει να κατασκευάζεται το 1974...
 
 
Βραδυνή 18.2.1965. Δεν θα το χαλάσουμε τώρα για το αν είναι γέφυρα ή σήραγγα. Σημασία έχει το "συντόμως"
 
Απογευματινή 3.12.1974 & Βραδυνή 26.6.1979
 
Ακρόπολις 12.7.1978. Αφού το εδήλωσεν ο πρωθυπουργός...
 
Απογευματινή 28.6.1969. Ουδέν σχόλιον.
 
Έθνος 6.5.1955 & Ακρόπολις 17.6.1976. Μέσα σε μια εικοασετία, ένα μεγαλόπνοο έργο επερατώθη.
 
Ακρόπολις 18.7.1947. Ναι, έχουν περάσει εξήντα πέντε χρόνια. Αλλά αυτοί οι κερατάδες οι Φράγκοι (ουστ!) δεν μας δίνουν συμπληρωματική βοήθεια και πρέπει να διαπραγματευόμαστε αυτές τις ρημάδες τις "δόσεις"...
Ύστερα από όλα αυτά τα μεγαλειώδη γιατί αγανακτείτε; Γιατί διαμαρτύρεστε; Γιατί νιώθετε ανασφάλεια για το μέλλον; Μήπως είστε λιγουλάκι αχάριστοι; Για σκεφτείτε το λίγο.
Ίσως παρηγορηθείτε με τη σκέψη ότι ακόμα και πριν από μισό αιώνα plus υπήρχαν αντίστοιχοι ανικανοποίητοι και "αγανακτισμένοι" σαν και σας, που ξεσηκώνονταν από τους οργίλους κήνσορες των (τότε) ΜΜΕ
 
 
Έθνος 8.7.1952
Το "αργά" βέβαια είναι κάτι σχετικό. Η συντριπτική πλειονότητα αυτών που διάβασαν το ανωτέρω δημοσίευμα στο Έθνος του 1952 είναι σήμερα στα θυμαράκια. Είτε έχοντας αντιδράσει, είτε όχι.
 
 Δυστυχώς η ιστορία επαναλαμβάνεται.......
 
 




Δεν τυπώνω αυτό το mail γιατί προστατεύω το περιβάλλον. By not printing this e-mail I help protect the environment.






Δεν τυπώνω αυτό το mail γιατί προστατεύω το περιβάλλον. By not printing this e-mail I help protect the environment.









--
Nispell