Τρίτη, 27 Απριλίου 2010

Fwd: Αυτο κι αν ειναι δικοπο μαχαιρι......!!
















 

 
 
-----
> >
> > "Πολλοί πολλές από εμάς κοιτάμε συνομήλικούς μας και σκεφτόμαστε :
> > "Μα δεν μπορεί να' ναι τόσο μεγάλος!"
> > Αν σας έτυχε ποτέ, τότε θα εκτιμήσετε δεόντως το παρακάτω συμβάν :
> > Μια μέρα περίμενα στον προθάλαμο του οδοντίατρου που
> > πρόσφατα
> > μου είχανε συστήσει.
> > Πρόσεξα το πτυχίο του, στην γωνιά του τοίχου, στο οποίο αναγράφονταν το
> > πλήρες όνομά του, κλπ.
> > Ξαφνικά θυμήθηκα το ψηλό...
> > καστανό, καλοφτιαγμένο παλικάρι με το ίδιο ονοματεπώνυμο, που είχα
> > συμμαθητή στο γυμνάσιο - κάπου 40 χρόνια πίσω (και που για ένα φεγγάρι
> > μάσαγα τα σίδερα για χάρη του ).
> > Μπορεί να έχει σχέση μ' αυτόν εδώ τον τύπο ;
> > "Μπα, αποκλείεται " , σκέφτηκα, άμα τον είδα.
> > Τούτος εδώ ο μισο-φαλακρός, ο κοιλαράς, μέσα στην ρυτίδα, παραήταν γέρος
> > για να ήταν ο πρώην συμμαθητής μου.
> > Αφού μου εξέτασε τα δόντια, τον ρώτησα εάν είχε φοιτήσει, παρ' ελπίδα, στο
> > γυμνάσιο των Ιωαννίνων.
> > - "Άκου τώρα ! Ασφαλώς , και ήμουνα και σημαιοφόρος κάθε χρόνο ", μου είπε
> > με περισσό καμάρι.
> > - Πότε αποφοιτήσατε ; τον ρώτησα - Το 1962 μου απάντησε.
> > - Γιατί με ρωτάτε ;
> > - Γιατί ήσασταν στη τάξη μου !!!!
> > Με κοίταξε προσεκτικά και όλο και πιο κοντά και κατόπιν, αυτός ο
> > κακομούτσουνος σκατόγερος, ο φαλάκρας, κοιλαράς, σταφιδιασμένος
> > καραμαλακας, με ρώτησε:
> > - Τι μάθημα διδάσκατε ; "
> >
 
 



 
__________________________________________________

 



--








--
Nispell

Δεν υπάρχουν σχόλια: