Τρίτη, 27 Απριλίου 2010

Εξετάσεις Φυσικής
Σε εξετάσεις Φυσικής σε κάποιο πανεπιστήμιο ο καθηγητής εξέταζε τους φοιτητές του προφορικά και έναν έναν.
Περνάει ο πρώτος, του λέει ο καθηγητής:
Eίσαι σε ένα τρένο που κινείται µε σταθερή ταχύτητα 80 km/h και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο. Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;
Ο φοιτητής απαντάει:
Ανοίγω το παράθυρο.Οπότε του λέει ο καθηγητής:
Ποια η αντίσταση του αέρα που αναπτύσσεται µετά το άνοιγµα του παραθύρου, ποια    η µεταßολή της τριßής µεταξύ τρένου και γραµµών και τέλος ποια η νέα ταχύτητα του  τρένου;
O κακόµοιρος ο φοιτητής µην ξέροντας να απαντήσει κόßεται.Αυτό συνεχίζεται µε όλους τους φοιτητές ώσπου µπαίνει ο τελευταίος, ο οποίος    είναι στο τελευταίο έτος.Του λέει ο καθηγητής:
Είσαι σε ένα τρένο που κινείται µε σταθερή ταχύτητα 80 km/h και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο. Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;
Βγάζω το σακάκι µου, λέει ο φοιτητής.    Ο καθηγητής του λέει:
Ζεσταίνεσαι πολύ!
Ε τότε ßγάζω και τη µπλούζα µου.
Ζεσταίνεσαι πάρα πολύ!
Ε, ßγάζω και το παντελόνι µου αν ζεσταίνοµαι τόσο πολύ.
Μα µιλάµε καίγεσαι!
Ε, τότε ßγάζω και το σώßρακό µου, τι να κάνουµε.
Ωραία... Είναι κι ένας αράπης εκεί και αν το ßγάλεις θα σε γαµήσει... Ακόµα θες να γδυθείς;
Κοιτάξτε κύριε καθηγητά εγώ προσπαθώ να πάρω πτυχίο εδώ και πόσα χρόνια και συνέχεια µε κόßετε. Και ΟΛΟ το τρένο να µε γαµήσει, εγώ το παράθυρο ΔΕΝ το ανοίγω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: