Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2010

Fwd: Ιδέες για προσθήκη στα απομνημονεύματα σας






>
>
>
> Μαθήματα επιβίωσης
>
> Μάθημα 1:
>
> Ένας άνδρας μπαίνει για μπάνιο τη στιγμή που η γυναίκα του μόλις βγαίνει.
> Εκείνη τη στιγμή χτυπά η πόρτα.
> Η σύζυγος τυλίγει μια πετσέτα γύρω της
> και τρέχει να ανοίξει.
> Ανοίγοντας, αντικρίζει το γείτονα.
> Πριν αρθρώσει λέξη, ο Γιάννης ο γείτονας
> της λέει: «Θα σου δώσω 800 Ευρώ αν αφήσεις
> την πετσέτα να πέσει στο πάτωμα.
> Αφού το σκέφτηκε για μια στιγμή, η γυναίκα,
> αφήνει την πετσέτα και στέκεται ολόγυμνη
> μπροστά στο Γιάννη. Μετά από λίγα λεπτά,
> ο Γιάννης, βγάζει 800 Ευρώ, της τα δίνει και φεύγει.
> Η γυναίκα τυλίγει πάλι την πετσέτα και γυρίζει
> στο μπάνιο. Ο σύζυγος τη ρωτά ποιος ήταν
> και αυτή του απαντά ότι ήταν ο Γιάννης ο γείτονας.
> «Ωραία», λέει ο σύζυγος, «Σου είπε τίποτα
> για τα 800 ευρώ που μου χρωστάει;»
> Ηθικό Δίδαγμα:
> Αν μοιράζεσαι κρίσιμες πληροφορίες
> που αφορούν κέρδος με τους μετόχους σου,
> μπορεί να είσαι σε θέση να αποφύγεις
> αναπόφευκτη έκθεση!
>
> Μάθημα 2:
>
> Ένας παπάς προσφέρθηκε να οδηγήσει
> μια καλόγρια με το αυτοκίνητό του.
> Μπαίνει η καλόγρια στο αυτοκίνητο και
> καθώς κάθεται, ανοίγει το ρούχο της και
> αποκαλύπτει τα πόδια της.
> Ο παπάς παραλίγο να τρακάρει.
> Αφού κέρδισε τον έλεγχο του αυτοκινήτου,
> διστακτικά άπλωσε το χέρι του στο γόνατό της.
> Η καλόγρια γυρίζει και του λέει:
> « Πάτερ θυμάσαι τον ψαλμό 129;»
> Ο παπάς δαγκώθηκε. Μετά από λίγο όμως
> δεν άντεξε τον πειρασμό και ξαναάπλωσε το χέρι του.
> Η καλόγρια επανέλαβε:
> «Πάτερ, θυμάσαι τον ψαλμό 129;»
> Ο παπάς απολογήθηκε:
> «Συγνώμη, αδερφή, αλλά η σάρκα είναι αδύνατη».
> Με τα πολλά έφτασαν στη Μονή και η καλόγρια
> πήγε στη δουλειά της.. Φτάνοντας στην εκκλησία,
> ο παπάς τρέχει στο βιβλίο των ψαλμών και
> ψάχνει να βρει τον 129. Διαβάζει: «Προχώρα μπροστά
> και ψάξε ψηλά, θα βρεις τη δόξα»
> Ηθικό Δίδαγμα:
> Αν δεν είσαι καλά πληροφορημένος στη δουλειά σου, μπορεί να χάσεις μια
> σπουδαία ευκαιρία.
>
> Μάθημα 3:
>
> Ένας, πωλητής, ένας διοικητικός και ο Μάνατζερ
> πήγαιναν για γεύμα, όταν βρίσκουν στο δρόμο
> ένα παλιό λυχνάρι. Το τρίβουν και βγαίνει ένα τζίνι.
> Το τζίνι λέει: «Θα δώσω στον καθένα σας
> από μια επιθυμία». «Εγώ πρώτος, εγώ πρώτος»
> πετάγεται ο διοικητικός. «Θέλω να είμαι στις Μπαχάμες,
> να οδηγώ ένα speed-boat χωρίς να έχω καμία έννοια.»
> Πουφ, και εξαφανίστηκε. « Εγώ τώρα, εγώ τώρα»
> πετάγεται ο πωλητής. «Θέλω να είμαι στη Χαβάη,
> ξαπλωμένος σε μια παραλία με την προσωπική μασσέρ μου,
> μια ατέλειωτη προμήθεια από Πίνα Κολάδας και
> τον έρωτα της ζωής μου». Πουφ, πάει κι αυτός.
> «Ο.Κ. είναι η σειρά σου» λέει το τζίνι στ ον Μάνατζερ.
> Ο Μάνατζερ λέει: «Θέλω αυτούς τους δύο πίσω
> στο γραφείο μετά το γεύμα».
> Ηθικό Δίδαγμα:
> Πάντα να αφήνεις το αφεντικό σου να μιλάει πρώτο.
>
> Μάθημα 4:
>
> Ένα κοράκι καθόταν σε ένα δέντρο,
> χωρίς να κάνει τίποτα όλη τη μέρα.
> Ένας λαγός τον ρωτάει: «Μπορώ να κάτσω
> κι εγώ σαν κι εσένα, και να μην κάνω
> τίποτα όλη τη μέρα;»
> Το κοράκι απαντά: «Φυσικά, γιατί όχι;»
> Έτσι λοιπόν κάθεται και ο λαγός στο χώμα
> κάτω από το δέντρο και χαλαρώνει.
> Μια αλεπού πηδάει και τρώει το λαγό.
> Ηθικό Δίδαγμα:
> Για να μπορείς να κάθεσαι
> όλη μέρα, χωρίς να κάνεις τίποτα,
> πρέπει να κάθεσαι πολύ ψηλά.
>
> Μάθημα 5:
>
> Μια γαλοπούλα κουβέντιαζε με ένα ταύρο.
> « Θα ήθελα πάρα πολύ να ανέβω στην κορυφή
> αυτού του δέντρου, αλλά δεν έχω την ενέργεια»
> λέει η γαλοπούλα. «Γιατί δεν τρώς λίγο από
> τα απορρίματά μου» προτείνει ο ταύρος
> «είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά».
> Η γαλοπούλα τρώει λίγη κοπριά και διαπιστώνει
> ότι της έδωσε αρκετή ενέργεια για να ανεβεί
> στο πρώτο κλαδί του δέντρου.
> Την επομένη, αφού έφαγε περισσότερη κοπριά,
> κατάφερε να ανεβεί στο δεύτερο κλαδί
> του δέντρου. Τελικά την τέταρτη μέρα, αφού
> έφαγε μπόλικη κοπριά, κατάφερε να ανέβει
> στην κορυφή του δέντρου.
> Δεν πέρασε πολλή ώρα όμως και ένας κυνηγός
> την εντόπισε και την σκότωσε.
> Ηθικό Δίδαγμα:
> Τα «σκ...τά» μπορεί να σε ανεβάσουν στην κορυφή,
> αλλά δεν θα σε κρατήσουν εκεί.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>




Χρησιμοποιείτε Yahoo!
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων





--
Nispell


Χρησιμοποιείτε Yahoo!
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων

2 σχόλια:

melpo είπε...

ΦΙΛΕ... ΓΑΜΑΤΑ ΟΛΑ...ΧΑΧΑΧΑΧ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΣΕΡΒΕΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ? ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΕΝΝΟΩ....

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ! ΜΕ ΜΑΙΗΛ ΜΟΥ ΗΡΘΕ !
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑ......................